Reklama sklepu internetowego

jak uzyskac wzrost
Przy promocji sklepu internetowego zazwyczaj najważniejszym celem jest maksymalizacja przychodu ze sprzedaży. Rzadko zdarzają się kampanie wizerunkowe i dotyczą one zazwyczaj największych graczy na danym rynku.

Punktem wyjścia do zaplanowania kampanii są szczegółowe dane dotyczące ruchu w serwisie oraz zwyczajów zakupowych klientów.

Dane dotyczące ruchu w sklepie otrzymujemy z systemów takich jak GA. Dzięki nim możemy zidentyfikować sposób poruszania się po sklepie, sposób doboru produktów czy wąskie gardła gdzie jest nadmierny poziom porzuceń.


Sposób kupowania i zachowania konsumentów również możemy wywnioskować z danych lub posiłkować się badaniami rynkowymi spoza sklepu oraz opiniami. Ważne jest to z punktu wyboru celu działań marketingowych.

Zwiększyć sprzedaż możemy reklamując sklep i produkty w kampaniami zasięgowymi skierowanymi do nowych klientów. Jeśli jednak mamy grupę zadowolonych klientów które już u nas coś kupiły znacznie łatwiej będzie zaproponować im kolejny produkt.

Promocja sklepu internetowego to proces ciągłej analizy danych i optymalizacji działań.

Ważnym problemem przy prowadzeniu reklamy e-commerce jest optymalizacja kosztów. Na tym etapie ważna jest wiedza na temat jakości ruchu lub leadów z poszczególnych źródeł. Jeśli jesteśmy w stanie oszacować tę wielkość to znając wewnętrzne dane o średniej wielkości pierwszego koszyka zakupowego wiemy ile możemy zapłacić za reklamę. Analiza kosztu sprzedaży jest bardzo ważna bowiem po jej przeprowadzeniu bardzo często okazuje się że to co nam się wydawało dobra i tanią reklamą jest drogie, a droższe jednostkowo działania okazuje się, że są bardziej opłacalne (z większym prawdopodobieństwem prowadza do transakcji).
wzrost sprzedazy


Jeśli Twoja firma chciała by rozwinąć lub zwiększyć sprzedaż internetową porozmawiaj z nami.

mail: info@sunsolutions.pl
tel :602 347 145